Főoldal

Levelezési cím:
UniComm
United Communication Kft.
1134. Budapest, Váci út 19.

Szolgáltatás megrendelése:
+36 (40) 18 2001

HotLine 0-24
Technikai segítségnyújtás,
hibabejelentés, számlainformációk:
Tel: +36 (40) 200-673
+36 (1) 888-2001
Fax: +36 (1) 279-1757
+36 (1) 888 2099

Személyes ügyfélszolgálat:
1134. Budapest, Váci út 19.
Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek: 09:00-17:00

E-mail:
ugyfelszolgalat@unicomm.hu
info@enternet.hu

Technikai segítségnyújtás:
support@enternet.hu

 

 

Hívásrészletező letöltése

Az ingyenes hívásrészletező letöltéséhez itt lehet bejelentkezni.

A rendszerbe való bejelentkezés:
Az ügyfélszám és a jelszó megadása kötelező!
Ügyfélszám: A kapott számlán, a vevő adatainál található 9 jegyű szám.
Jelszó: Alapesetben ugyanaz, mint az ügyfélszám, ami a bejelentkezés után megváltoztatható.

Bejelentkezés után:
Jelszómódosítás: Csak számjegyek és ékezet nélküli betűk használhatóak, max. 9 karakter hosszúságú lehet.

Hívásrészletező letöltése: Az ügyfélszám és a jelszó megadása után, kiválasztható a számlázási időszak.

A kiválasztott időszakhoz kapcsolódó kimutatás új ablakban kerül megjelenítésre.

A megnyitás után, a rendszer felajánlja a mentés ill. a futtatás (megtekintés) lehetőségét. (Célszerű az adatokat elmenteni egy tetszőleges helyre, hogy a későbbiekben könnyebben elérjük adatainkat.)

A lementett adatok a könnyebb felhasználás érdekében, Excelbe beimportálhatóak.

Kijelentkezés:
Az ablakok bezárásával.

Windows XP felhasználóknak:
Az operációs rendszer beállításaitól függően a Windows XP blokkolhatja az előugró ablakokat! Ennek ideiglenes engedélyezéséhez az oldal bal-felső sarkában található "Blokkolt előugró ablak" figyelmeztetésre kattintva, majd az "Előugró ablakok ideiglenes engedélyezése" pontot kiválasztva ez átmenetileg kiküszöbölhető.